A110931A11 |
Reflexions sobre la implementació del model DUA |
2020-2021 |
Conferència. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
22/3/2021 - 22/3/2021 (2 hores) de 12:00h a 14:00h |
|
VT Curs a distància |
|
_ (A distància)  |
|
|
Format |
En línia |
Sincronicitat |
Síncron |
Organització |
Servei Educatiu Baix Maresme
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
08/01/2021 - 19/01/2021 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
L’educació inclusiva s’emmarca en un paradigma educatiu que promou “l’accés universal” i l’aplicació del “disseny per a tothom”. Com a mestres hem de plantejar-nos interrogants, compartir i reflexionar sobre les nostres
pràctiques i assumint la responsabilitat d’incorporar canvis per promoure una educació de qualitat per a tots.
|
| |
Objectius |
Analitzar el paradigma de l’educació inclusiva.
Conèixer i utilitzar recursos tecnològics que faciliten l’aplicació del DUA ajudant a la seva implementació a l’aula.
Reflexionar sobre la implementació del model DUA
|
| |
Continguts |
Educació inclusiva, una mirada diferent.
▪ Disseny Universal per a l’Aprenentatge. Principis, pautes i propostes
pedagògiques.
▪ Disseny Universal per a l’Aprenentatge.
|
| |
Observacions |
Activitat emmarcada en el seminari: Formació de professionals que fan suport a la inclusió SEEZ del Baix Maresme
|
| |
Formador/a |
Jordi Selga
|
| |
Avaluació |
Satisfacció de les persones en relació amb el disseny i el desenvolupament de l’activitat formativa i percepció de transferibilitat.
|
| |
Certificació |
Per les característiques d'aquesta activitat, no es lliurarà certificat d'assistència
|
| |
E-mail |
a8930009@xtec.cat
|
| |
|
|